2022-2023 BAHAR DÖNEMİ LİSANSÜSTÜ GİRİŞ SINAVLARI SONUÇLARI

Yayınlanma Tarihi: 06-02-2023

  • Kesin kayıt yaptırmaya hak kazanan öğrencilerimiz, Enstitümüze 08 Şubat 2023 günü saat 10.oo – 09 Şubat 2023 Saat 17:00’a kadar şahsen gelmeleri gerekmektedir. Kazanan öğrenci listesi aşağıda ilan edilmiştir.
  •  Listelerde Yedek olarak belirtilen adaylar boş kontenjan kalması halinde 10 Şubat 2023 tarihi Saat:17.00’da ilan edilecek olup evrak teslimi için 13 Şubat 2023 tarihi Saat: 17.00’a kadar şahsen gelmeleri gerekmektedir. 
  • Web sayfamızda, kesin kayıt yaptırmaya hak kazanan öğrencilerimizin öğrenci numaraları 07 Şubat 2023 Saat: 17.00’da ilan edilecektir. 
  • İlan edilen öğrenci numaralarınız ile DEBİS hesaplarınıza http://debis.deu.edu.tr/debis.php  sayfasına girip; öğrencinumaranız@ogr.deu.edu.tr ve şifresi doğum tarihiniz  GGAAYYYY (örnek: 01011980 ) olacak şekilde erişebilirler. Hesabınıza giriş yaptıktan sonra kayıt ile ilgili adımdan bilgi girişlerinizi tamamlayınız. (Web üzerinden online kayıt işlemini tamamlamadan  Enstitüye gelmeyiniz.) 
  • kesin kayıt formunu bu link üzerinden çıktısı alınıp doldurulması gerekmektedir.
  • Kesin kayıt işlemi için asıl belgelerinizle  Güzel Sanatlar Enstitüsü  Öğrenci İşlerine başvurmanız  gerekmektedir. (Güzel Sanatlar Fakülte Binası 3. Kat B316 nolu oda ) Eksik belge ya da ön kayıt esnasında beyan etmiş olduğunuz bilgilerin dışında belge getirdiğinizde kaydınız kesinlikle yapılmayacaktır. (Mezuniyet Bilgileri, genel not ortalaması, Ales Puanı, Yabancı Dil Puanı)
  • Lütfen sayfamızdaki duyurular kısmında güncellemeleri takip ediniz.

KESİN KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER; 

  • Kesin Kayıt Formu
  • Diploma ve/veya Geçici Mezuniyet Belgelerinizin (Türkçe) aslını veya E-Devlet üzerinden aldığınız mezun belgelerinizi verebilirsiniz.
  • Transkript aslı (Islak İmzalı veya E-Devlet üzerinden alınan Türkçe belge)
  • ALES Belgesi (Film Tasarımı ve Fotoğraf Anasanat Dalı programını kazananların Son 5 yıl içerisinde alınması gerekmektedir.)
  • Doktora/Sanatta Yeterlik öğrencilerinden Yabancı Dil Belgesi (Son 5 yıl içerisinde alınması gerekmektedir.)
  • Nüfus Cüzdanı aslı ve Fotokopisi
  • Adli Sicil Belgesi (E-Devlet)
  • 3 adet vesikalık fotoğraf
  • Askerlik Durum Belgesi (E-Devlet)
  • Askerlik işlemlerini Enstitü tarafından yapılmasını isteyen öğrencilerimiz, Enstitümüzün web sayfasındaki formlar kısmındaki Dilekçe Örneği‘ni bilgisayar ortamında doldurup çıktı almaları gerekmektedir. 

Yabancı uyruklu adaylarla lisans/yüksek lisans eğitiminin tamamını yurt dışında tamamlayan Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı adayların enstitüye başvurularında aşağıdaki belgeleri getirmesi gerekmektedir.

  • Öğrenimini yurt dışında tamamlayanlar için YÖK onaylı denklik belgesi
  • Kesin kayıt formu,
  • Türkçe çevirisi noter onaylı diploma
  • Mezun olduğu yükseköğretim kurumundan alınmış tüm dersleri, ders notlarını ve genel not ortalamasını gösterir, Türkçe çevirisi noter onaylı not dökümü
  • C1 düzeyinde Türkçe yeterlik belgesi
  • Pasaport ve fotokopisi (Yabancı Uyruklular)
  • 3 adet vesikalık fotoğraf
  • 2022-2023 Eğitim-Öğretim yılı Bahar dönemi için Yabancı Öğrenci harç ücreti 3.000 TL olup belge teslimine gelmeden önce ücreti yatırıp dekont ile birlikte gelmeniz gerekmektedir. Katkı Payı ücreti Ziraat Bankası’na öğrenci numarası ile yatırılmaktadır.
  • 9 ile başlayan geçici kimlik numarasının ibraz edilmesi

2022-2023 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ KAZANAN ADAYLARIN LİSTESİ

Click on the button to load the content from docs.google.com.

Load content

İndir (PDF, 449KB)